Hopsin Forums


You are not connected. Please login or register

Grind Mode Cypher : Hip-Hop Never Died!

View previous topic View next topic Go down  Message [Page 1 of 1]

GangusKahn

avatar
Registered Member
Passionate MC comes in at 3:35


_________________

Subscribe To GangusKahn On YouTube Here!
http://www.youtube.com/user/Gangu5Kahn?feature=mhee

BabySmacker

avatar
Moderator
Everyone went in on this.

STRANGEgenius

avatar
Moderator
FUCK YES !

PASSIONATE


_________________
http://rateyourmusic.com/~STRANGEgenius
check out GameLuster.com ; you know you do ;)

liftthat

avatar
Moderator
Passion's flow>>>

They all stepped it up this round with Passion, haha.


_________________


▪️█──────█▪️

Top 50 Hip Hop albums 2012:
----> http://i.imgur.com/zZ2wo.jpg

King

avatar
Registered Member
Is it just me or is passions style a bit different here?


_________________

STRANGEgenius

avatar
Moderator
King wrote:Is it just me or is passions style a bit different here?

yeah looks like he did for the beat.


_________________
http://rateyourmusic.com/~STRANGEgenius
check out GameLuster.com ; you know you do ;)

Reidy

avatar
Registered Member
i found many of these guys average. very poor delivery from most of them...

Passionate killed it


_________________
"I don't have haters only fans in denial!"-SwizZz
New Life's EP "A New Beginning" free download! http://newlifemusicgroup.bandcamp.com/album/a-new-beginning

-Signature removed by staff. Please resize it down-
http://newlifemusicgroup.bandcamp.com/album/a-new-beginning

GangusKahn

avatar
Registered Member
King wrote:Is it just me or is passions style a bit different here?

Yup, but I just see it as he's showing more range...He's a talented dude.


_________________

Subscribe To GangusKahn On YouTube Here!
http://www.youtube.com/user/Gangu5Kahn?feature=mhee

theungod


Registered Member
that was pretty good


_________________
http://www.facebook.com/platko1

41OMaXiMuS

avatar
Moderator
I showed Passionate to a bunch of my friends to get their reaction and they didn't like him at all. I was surprised because you guys all seem to fuck with him pretty hard. I thought Passionate went hard on here tho.


_________________

http://www.youtube.com/user/410maximus

BabySmacker

avatar
Moderator
41OMaXiMuS wrote:I showed Passionate to a bunch of my friends to get their reaction and they didn't like him at all. I was surprised because you guys all seem to fuck with him pretty hard. I thought Passionate went hard on here tho.

They'll be infected eventually.

41OMaXiMuS

avatar
Moderator
iSmackBabies666 wrote:
41OMaXiMuS wrote:I showed Passionate to a bunch of my friends to get their reaction and they didn't like him at all. I was surprised because you guys all seem to fuck with him pretty hard. I thought Passionate went hard on here tho.

They'll be infected eventually.

I don't think it helped when they saw a recorded vid of him saying something along the lines of "I cant cuss because my little sister will tell my mom"... and then in his music he talks about all this crazy shit lol.

But w/e, I think he's a pretty dope rapper regardless of his personal life.


_________________

http://www.youtube.com/user/410maximus

BabySmacker

avatar
Moderator
41OMaXiMuS wrote:
iSmackBabies666 wrote:
41OMaXiMuS wrote:I showed Passionate to a bunch of my friends to get their reaction and they didn't like him at all. I was surprised because you guys all seem to fuck with him pretty hard. I thought Passionate went hard on here tho.

They'll be infected eventually.

I don't think it helped when they saw a recorded vid of him saying something along the lines of "I cant cuss because my little sister will tell my mom"... and then in his music he talks about all this crazy shit lol.

But w/e, I think he's a pretty dope rapper regardless of his personal life.


lol...exactly.

STRANGEgenius

avatar
Moderator
"theyll be infected eventually" ahahaaahah.


_________________
http://rateyourmusic.com/~STRANGEgenius
check out GameLuster.com ; you know you do ;)

JohnnyRottenSeed

avatar
Registered Member
passionate was the best on the track...

with that said, it was corny and if this is what hip-hop has come to, i want no part

reminded me of a disney or seasame street song


_________________
Don't go to my youtube channel- www.youtube.com/drdreem12     Roll Eyes

STRANGEgenius

avatar
Moderator
JohnnyRottenSeed wrote:passionate was the best on the track...

with that said, it was corny and if this is what hip-hop has come to, i want no part

reminded me of a disney or seasame street song

yep very true Thumbs Up Thumbs Up


_________________
http://rateyourmusic.com/~STRANGEgenius
check out GameLuster.com ; you know you do ;)

BabySmacker

avatar
Moderator
JohnnyRottenSeed wrote:reminded me of a disney or seasame street song


LOL

Sponsored content


View previous topic View next topic Back to top  Message [Page 1 of 1]

Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum