Hopsin Forums


You are not connected. Please login or register

Biggest dickrider ever?

Go to page : 1, 2  Next

View previous topic View next topic Go down  Message [Page 1 of 2]

1 Biggest dickrider ever? on 28/7/2013, 7:08 am

ClickClack7898

avatar
Registered Member
Ight, so there's this girl on Instagram called HopsinsWife, and ALL they go on about is Hop, even photoshoped a photo of them together. That just creepy son, c'mon.


http://www.instagram.com/hopsinswife


_________________

2 Re: Biggest dickrider ever? on 28/7/2013, 7:13 am

Buddie

avatar
Registered Member
They have some really weird and obsessed Eminem fans out there. One time I said that Eminem isn't as good as he used to be and he/she cursed at me and told me that I'm wrong and that Recovery was his best album ever.


_________________

3 Re: Biggest dickrider ever? on 28/7/2013, 7:16 am

ClickClack7898

avatar
Registered Member
Buddie wrote:They have some really weird and obsessed Eminem fans out there. One time I said that Eminem isn't as good as he used to be and he/she cursed at me and told me that I'm wrong and that Recovery was his best album ever.

 Recovery isn't that good, sounds generic as hell with cheesy as fuck hooks, not a fan of that album haha.


_________________

4 Re: Biggest dickrider ever? on 28/7/2013, 7:29 am

Chokey

avatar
Registered Member


_________________

5 Re: Biggest dickrider ever? on 28/7/2013, 7:34 am

ClickClack7898

avatar
Registered Member


_________________

6 Re: Biggest dickrider ever? on 28/7/2013, 7:48 am

Hunter

avatar
Registered Member

 "mainstream music" ....Other 8

7 Re: Biggest dickrider ever? on 28/7/2013, 7:57 am

ClickClack7898

avatar
Registered Member
Skinny_Kid wrote:

 "mainstream music" ....Other 8

 I laughed, because half of what she puts up is 50, Tyga, Kanye all that shit.


_________________

8 Re: Biggest dickrider ever? on 28/7/2013, 8:34 am

Hunter

avatar
Registered Member
ClickClack7898 wrote:
Skinny_Kid wrote:

 "mainstream music" ....Other 8

 I laughed, because half of what she puts up is 50, Tyga, Kanye all that shit.

 lol she even posted the fucking New Boyz

9 Re: Biggest dickrider ever? on 28/7/2013, 12:51 pm

King

avatar
Registered Member
Shes a little girl, with no experience tho.


_________________

10 Re: Biggest dickrider ever? on 28/7/2013, 1:31 pm

Buddie

avatar
Registered Member
King wrote:Shes a little girl, with no experience tho.
Just the way Hopsin likes em.


_________________

11 Re: Biggest dickrider ever? on 28/7/2013, 1:41 pm

King

avatar
Registered Member
Buddie wrote:
King wrote:Shes a little girl, with no experience tho.
Just the way Hopsin likes em.

 

Hopsin 3


_________________

12 Re: Biggest dickrider ever? on 28/7/2013, 1:58 pm

AlwaysRaw

avatar
News Poster
Buddie wrote:They have some really weird and obsessed Eminem fans out there. One time I said that Eminem isn't as good as he used to be and he/she cursed at me and told me that I'm wrong and that Recovery was his best album ever.
I would've raged so hard on them, I can't take that shit.


_________________

13 Re: Biggest dickrider ever? on 28/7/2013, 2:00 pm

AlwaysRaw

avatar
News Poster
http://instagram.com/p/cLcLyxRXmh/
She hates mainstream music enough to put it in her post?


..... http://instagram.com/p/cQbNo7RXh3/
then posts this chart topper album art with the caption "My favorite song; hands down lmao OMG #robinthicke#blurredlines #ti #pharrellwilliams #loveit"


SwizZz 5 

14 Re: Biggest dickrider ever? on 28/7/2013, 2:01 pm

Buddie

avatar
Registered Member
AlwaysRaw wrote:
Buddie wrote:They have some really weird and obsessed Eminem fans out there. One time I said that Eminem isn't as good as he used to be and he/she cursed at me and told me that I'm wrong and that Recovery was his best album ever.
I would've raged so hard on them, I can't take that shit.
Yeah I just walked away. There's no use in talking to people with that mindset and trying to change their views on things

I once met a dude who claimed that Big Weenie was a Top 5 Eminem song..


_________________

15 Re: Biggest dickrider ever? on 28/7/2013, 2:07 pm

AlwaysRaw

avatar
News Poster
Buddie wrote:
AlwaysRaw wrote:
Buddie wrote:They have some really weird and obsessed Eminem fans out there. One time I said that Eminem isn't as good as he used to be and he/she cursed at me and told me that I'm wrong and that Recovery was his best album ever.
I would've raged so hard on them, I can't take that shit.
Yeah I just walked away. There's no use in talking to people with that mindset and trying to change their views on things

I once met a dude who claimed that Big Weenie was a Top 5 Eminem song..
hahahahahah he had to be trolling. 

and there is a good thing out of this bitches instagram, she has a sick pic of Hop and it's perfect for an icon.


_________________

16 Re: Biggest dickrider ever? on 28/7/2013, 2:43 pm

King

avatar
Registered Member
I knew a guy who said Wayne is a better rapper than any other rapper in history and he used every Wayne song to "prove it" -_-


_________________

17 Re: Biggest dickrider ever? on 28/7/2013, 2:49 pm

iSigh

avatar
Registered Member
King wrote:I knew a guy who said Wayne is a better rapper than any other rapper in history and he used every Wayne song to "prove it" -_-

 Was his name Dwayne Carter?

18 Re: Biggest dickrider ever? on 28/7/2013, 3:49 pm

Chokey

avatar
Registered Member
Buddie wrote:
King wrote:Shes a little girl, with no experience tho.
Just the way Hopsin likes em.
I think me and hopsin has the same taste in womengirls Other 10


_________________

19 Re: Biggest dickrider ever? on 29/7/2013, 3:34 am

AlwaysRaw

avatar
News Poster
iSigh wrote:
King wrote:I knew a guy who said Wayne is a better rapper than any other rapper in history and he used every Wayne song to "prove it" -_-

 Was his name Dwayne Carter?
hahahahahah Camron


_________________

20 Re: Biggest dickrider ever? on 29/7/2013, 7:39 pm

Perfect Stranger

avatar
News Poster
If I was Hopsin, I wouldn't be to flattered.
She's kind of ordinary looking.


_________________

21 Re: Biggest dickrider ever? on 30/7/2013, 3:19 am

BitchNigga

avatar
Registered Member
King wrote:I knew a guy who said Wayne is a better rapper than any other rapper in history and he used every Wayne song to "prove it" -_-

 Wayne is the GOAT tho.

22 Re: Biggest dickrider ever? on 30/7/2013, 9:23 am

Chokey

avatar
Registered Member
BitchNigga wrote:
King wrote:I knew a guy who said Wayne is a better rapper than any other rapper in history and he used every Wayne song to "prove it" -_-

 Wayne is the GOAT tho.
Kanye 2


_________________

23 Re: Biggest dickrider ever? on 30/7/2013, 2:49 pm

dcan

avatar
Registered Member
omg hahahahahahaha


_________________
DCANATION
http://www.facebook.com/dcanhiphop

24 Re: Biggest dickrider ever? on 30/7/2013, 6:04 pm

ClickClack7898

avatar
Registered Member
I once knew someone who argued with me that "I fink u freeky" by Die Antwoord or some shit is better than Nas - Ether. 

Wow.


_________________

25 Re: Biggest dickrider ever? on 31/7/2013, 7:31 am

Essence

avatar
Registered Member
She's 15. And I saw her this morning on Instagram. What if she has an account or browses the forums.


_________________

Sponsored content


View previous topic View next topic Back to top  Message [Page 1 of 2]

Go to page : 1, 2  Next

Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum