Hopsin Forums


You are not connected. Please login or register

G-Mo disses Hopsin and Funk Volume!!

Go to page : 1, 2, 3, 4  Next

View previous topic View next topic Go down  Message [Page 1 of 4]

Hunter

avatar
Registered Member
http://www.youtube.com/watch?v=FReO-mKzGm4

I don't care i still think g-mo is dope af

Buddie

avatar
Registered Member
Every point he made is valid and truthful. I agree with this 100%


_________________

Hunter

avatar
Registered Member
Buddie wrote:Every point he made is valid and truthful. I agree with this 100%

Yeah I hate to admit it but so do I. Hopsin acts like a bitch sometimes. Then again maybe Dame chose the finalist

iSigh

avatar
Registered Member
Clearly Hopsin has a problem with putting his foot in his mouth

3582

avatar
Registered Member
April Fools tbh.


_________________
Knock Madness is a universal euphemism for the madness that knocks inside us each and everyday. - Hopsin

Katz Inf Gang

avatar
Registered Member
So many inaccuracies.


http://www.infgang.com

Buddie

avatar
Registered Member
Katz Inf Gang wrote:So many inaccuracies.



Like what?

Coolguy 127

avatar
Registered Member
ya feel me? Hopsin 3

The Jokerr paid him to make the vid. Hopsin 5

JohnnyRottenSeed

avatar
Registered Member
can anyone confirm anything?

I could see this going either way.. he was pretty specific about the jokerr and earlier FV stuff, but it is pretty suspicious. he released it after they picked the winner and this dude would do something like this for publicity, he has nothing to lose really


_________________
Don't go to my youtube channel- www.youtube.com/drdreem12     Roll Eyes

Katz Inf Gang

avatar
Registered Member
G-Mo did it to vent, not for publicity.


Too much shit to type, but everything he said is based from truth and twisted/misunderstood to look bad.

http://www.infgang.com

JohnnyRottenSeed

avatar
Registered Member
Katz Inf Gang wrote:G-Mo did it to vent, not for publicity.


Too much shit to type, but everything he said is based from truth and twisted/misunderstood to look bad.

this doesn't help


_________________
Don't go to my youtube channel- www.youtube.com/drdreem12     Roll Eyes

Katz Inf Gang

avatar
Registered Member
Pick something he said, i'll see what i can tell you

http://www.infgang.com

Coolguy 127

avatar
Registered Member
I hope their beef gets settled soon, cuz I really want to hear another Hop and G Mo collab.


_________________

Katz Inf Gang

avatar
Registered Member
Inf Gang & FV BBQ Session 2013

http://www.infgang.com

Spanky

avatar
Registered Member
Funk Volume needs to get their shit straight if this is even true.

Coolguy 127

avatar
Registered Member
Yo Nick I want to know if you agree on anything G Mo is saying.


_________________

Katz Inf Gang

avatar
Registered Member
Like i said, just about everything he is saying is true to SOME extent.


Hop told Me that he wanted G-Mo to win. Hop literally voted for g-mo to win. The issue is no one else did. There are 6 people with equal votes so Hop's vote doesn't matter much.

The thing about agreeing with the Jokerr is weak. I told him years ago that Hop and Dame don't agree about what "good music" is and they have different views on what FV should become. That shit is pretty clear to the public though. Dame says it all the time.

And everyone knows SwizZz doesn't record much and got a large percentage of his fans just by rapping with Hop. That's not a secret. Hop doesn't HATE SwizZz or Dame, he just doesn't agree with everything they say/do....which is normal

http://www.infgang.com

JohnnyRottenSeed

avatar
Registered Member
Katz Inf Gang wrote:Like i said, just about everything he is saying is true to SOME extent.


Hop told Me that he wanted G-Mo to win. Hop literally voted for g-mo to win. The issue is no one else did. There are 6 people with equal votes so Hop's vote doesn't matter much.

The thing about agreeing with the Jokerr is weak. I told him years ago that Hop and Dame don't agree about what "good music" is and they have different views on what FV should become. That shit is pretty clear to the public though. Dame says it all the time.

And everyone knows SwizZz doesn't record much and got a large percentage of his fans just by rapping with Hop. That's not a secret. Hop doesn't HATE SwizZz or Dame, he just doesn't agree with everything they say/do....which is normal

makes sense.. whats ur relation to hop.. I think I remember from a while back but I forgot.


_________________
Don't go to my youtube channel- www.youtube.com/drdreem12     Roll Eyes

Coolguy 127

avatar
Registered Member
Do you know what Dame and Hopsin want FV to become? I'd like to know their different beliefs.


_________________

King

avatar
Registered Member
If this is not a april fools prank and GMO is not an amazing actor then GMO was right.

Hop hurt GMOs emotions, that's not cool. Hopsins not bad for this hes just bad at planning things out. I doubt Hopsin lied, the reason is because hes not the only judge in the contest and they all have to come to a decision, Hopsin just jumped to conclusions and made promises that weren't certain.

The only reason this happened was because streetlight was destined to win, he told god to do him a favor and god said "iight mayne here you go son" so he won.




_________________

Katz Inf Gang

avatar
Registered Member
JohnnyRottenSeed wrote:
Katz Inf Gang wrote:Like i said, just about everything he is saying is true to SOME extent.


Hop told Me that he wanted G-Mo to win. Hop literally voted for g-mo to win. The issue is no one else did. There are 6 people with equal votes so Hop's vote doesn't matter much.

The thing about agreeing with the Jokerr is weak. I told him years ago that Hop and Dame don't agree about what "good music" is and they have different views on what FV should become. That shit is pretty clear to the public though. Dame says it all the time.

And everyone knows SwizZz doesn't record much and got a large percentage of his fans just by rapping with Hop. That's not a secret. Hop doesn't HATE SwizZz or Dame, he just doesn't agree with everything they say/do....which is normal

makes sense.. whats ur relation to hop.. I think I remember from a while back but I forgot.
Did a collab with him in 2010 and then co-directed his "You Are My Enemy" music video.

http://www.infgang.com

Swerve

avatar
Registered Member
Gmo, u need to relax homie. I feel this needs to be posted publiclybecause ur my homie and ur jumping the gun. My top 3 were u, street light and Sean D in that order. U got the text from Katz. Unfortunately the other guys in fv didn't feel u deserved the #1 spot. Do I this its bs, kinda yeah, because I Fuck with ur shit. But the other judges didn't. Funk volume ain't just me homie. It's a business with others involved. If u can't respect that, then I don't know what to tell u. I don't normally go posting shit like this, but u need to know the deal. But if u wanna take it left field, feel free.

-Hopsin


_________________
People always ask, Why do i sound mad? cus' i ain't got a girlfriend with a round ass.

Coolguy 127

avatar
Registered Member
Good response from Hop. Other 13


_________________

King

avatar
Registered Member
Swerve wrote:Gmo, u need to relax homie. I feel this needs to be posted publiclybecause ur my homie and ur jumping the gun. My top 3 were u, street light and Sean D in that order. U got the text from Katz. Unfortunately the other guys in fv didn't feel u deserved the #1 spot. Do I this its bs, kinda yeah, because I Fuck with ur shit. But the other judges didn't. Funk volume ain't just me homie. It's a business with others involved. If u can't respect that, then I don't know what to tell u. I don't normally go posting shit like this, but u need to know the deal. But if u wanna take it left field, feel free.

-Hopsin

So I was right. Monocle


_________________

Katz Inf Gang

avatar
Registered Member
Coolguy 127 wrote:Do you know what Dame and Hopsin want FV to become? I'd like to know their different beliefs.
Hop likes gritty hip hop. Dame likes R&B and club rap type shit. I don't really know the full details of what they want the label to become though.

http://www.infgang.com

Sponsored content


View previous topic View next topic Back to top  Message [Page 1 of 4]

Go to page : 1, 2, 3, 4  Next

Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum