Hopsin Forums


You are not connected. Please login or register

Funk Volume 2013 Discussion

Go to page : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Next

Go down  Message [Page 7 of 10]

151 Re: Funk Volume 2013 Discussion on 24/1/2013, 11:37 am

adeem

avatar
Registered Member
dope as fuck

152 Re: Funk Volume 2013 Discussion on 24/1/2013, 11:46 am

fxtdiilz

avatar
Registered Member
fucking swizzz went hard, talking some real shit bout his album and taking the break.. hope he keeps it up


_________________
"Living's naturally hell, you have to work to put a smile on"

153 Re: Funk Volume 2013 Discussion on 24/1/2013, 11:49 am

Mence


Registered Member
This went hard AF. You can't even tell me Dizzy is wack cause he went in, I think it's a tie between all of them cause I can't even pick just one as my favorite verse

154 Re: Funk Volume 2013 Discussion on 24/1/2013, 12:09 pm

STRANGEgenius

avatar
Registered Member
yeah i liked Dizzys verse, worse one but still dope as fuck.

I enjoyed his fv 2012 verse as well, but his album sucked IMO.

@HopsinTupac, the beat and chorus is meh.


_________________
http://rateyourmusic.com/~STRANGEgenius
check out GameLuster.com ; you know you do ;)

155 Re: Funk Volume 2013 Discussion on 24/1/2013, 12:15 pm

Trimss

avatar
Registered Member
This is fucking dope. Great group song.


_________________

156 Re: Funk Volume 2013 Discussion on 24/1/2013, 12:27 pm

Essence

avatar
Registered Member
I like all the verses especially SwizZz and Hopsin's. I think Jarren could have done better, though.


_________________

157 Re: Funk Volume 2013 Discussion on 24/1/2013, 1:18 pm

Trimss

avatar
Registered Member
Hopsin > Jarren = SwizZz > Dizzy

But they all killed it way harder than I thought they would.


_________________

158 Re: Funk Volume 2013 Discussion on 24/1/2013, 1:23 pm

King

avatar
Registered Member
I like the whole song tied in with the video.
This track has potential to be a big hit tbh.


_________________

159 Re: Funk Volume 2013 Discussion on 24/1/2013, 1:26 pm

41OMaXiMuS

avatar
Registered Member
As far as this song is concerned:

SwizZz > Hopsin > Jarren > Dizzy

The video was pretty basic... nothing special there. Whoever directed it ran out of ideas, thats for sure - why the hell was Hopsin standing in the middle of an underwater tunnel for parts of his verse, wtf? hahaha. All around good presentation though.


_________________

https://www.youtube.com/user/410maximus

160 Re: Funk Volume 2013 Discussion on 24/1/2013, 1:36 pm

Trimss

avatar
Registered Member
That hook is also fucking great. Simple, yet really catchy.


_________________

161 Re: Funk Volume 2013 Discussion on 24/1/2013, 1:36 pm

King

avatar
Registered Member
Video is dope if you fully get the concept.


_________________

162 Re: Funk Volume 2013 Discussion on 24/1/2013, 1:42 pm

41OMaXiMuS

avatar
Registered Member
@King wrote:Video is dope if you fully get the concept.

What's not to get? lol.

I just don't understand why Hopsin was standing in an underwater tunnel for part of his verse. That just seemed out of place to me.


_________________

https://www.youtube.com/user/410maximus

163 Re: Funk Volume 2013 Discussion on 24/1/2013, 1:46 pm

STRANGEgenius

avatar
Registered Member
@41OMaXiMuS wrote:As far as this song is concerned:

SwizZz > Hopsin > Jarren > Dizzy

The video was pretty basic... nothing special there. Whoever directed it ran out of ideas, thats for sure - why the hell was Hopsin standing in the middle of an underwater tunnel for parts of his verse, wtf? hahaha. All around good presentation though.

110% this.


_________________
http://rateyourmusic.com/~STRANGEgenius
check out GameLuster.com ; you know you do ;)

164 Re: Funk Volume 2013 Discussion on 24/1/2013, 1:51 pm

Fiasco

avatar
Registered Member
Jarred had the best verse, followed by Hop, swizzz, then dizzy. Hop should have also directed all of this. It seems as though he directed the story line parts while the other dude directed the rapping scenes. You can tell hops influence because the way this videos storyline is shot reminds me strongly of "you are my enemy"


_________________

165 Re: Funk Volume 2013 Discussion on 24/1/2013, 1:53 pm

Chokey

avatar
Registered Member
Wow. All the verses were fucking insane. IMO Jarren > SwizZz > Hop > Dizzy. But all of them went fucking hard. Everyone deserved to be in it.
The video is well made and it is good but the concept is kinda... borring. Dude locked out of his car and sees hop everywhere. I could have made a more interesting story tbh.
the chorus should have been better. thats the only part of the song that's not dope af.


_________________

166 Re: Funk Volume 2013 Discussion on 24/1/2013, 2:00 pm

Jeet

avatar
Registered Member
@41OMaXiMuS wrote:
@King wrote:Video is dope if you fully get the concept.

What's not to get? lol.

I just don't understand why Hopsin was standing in an underwater tunnel for part of his verse. That just seemed out of place to me.
What makes you think it's underwater?


_________________

 Rakim wrote a vast majority of his verses for the legendary Eric B & Rakim album “Paid in Full” 2-3 years before the album was released, meaning that he was only 15/16 years of age when he wrote the verses, hence his nickname ‘The God MC’
last.fm ----> http://www.last.fm/user/jeetskii
SOTY

167 Re: Funk Volume 2013 Discussion on 24/1/2013, 2:08 pm

41OMaXiMuS

avatar
Registered Member
@Jeet wrote:
@41OMaXiMuS wrote:
@King wrote:Video is dope if you fully get the concept.

What's not to get? lol.

I just don't understand why Hopsin was standing in an underwater tunnel for part of his verse. That just seemed out of place to me.
What makes you think it's underwater?

Weren't you just in NY? You should know what an underwater tunnel looks like, lol.


_________________

https://www.youtube.com/user/410maximus

168 Re: Funk Volume 2013 Discussion on 24/1/2013, 2:40 pm

semaj116


Registered Member
There's more to the video then just that, it's saying how FV's "taking over" so to say and its success is unavoidable.

169 Re: Funk Volume 2013 Discussion on 24/1/2013, 3:59 pm

proswervez

avatar
Registered Member
@semaj116 wrote:There's more to the video then just that, it's saying how FV's "taking over" so to say and its success is unavoidable.
Perfectly described! Thumbs Up



Last edited by proswervez on 24/1/2013, 4:11 pm; edited 1 time in total

170 Re: Funk Volume 2013 Discussion on 24/1/2013, 4:04 pm

iSigh

avatar
Registered Member
Pretty good, pretty good Thumbs Up

171 Re: Funk Volume 2013 Discussion on 24/1/2013, 5:48 pm

bgman


Registered Member
they all went in!
but shiiiiiit, swizzz killed it!


_________________
by accident I make more moves than niggas makes on purpose!

172 Re: Funk Volume 2013 Discussion on 24/1/2013, 6:15 pm

akaDan

avatar
Registered Member
MA BOI SWIZZZ Thumbs Up

killed that shit. track is sick.


_________________

"If you had to turn your test in today, do you think you would pass it, or would you rest in the flames?"

173 Re: Funk Volume 2013 Discussion on 24/1/2013, 6:20 pm

iScyko

avatar
Registered Member

Jokerrs response on youtube lol.

Idk about the whole staged thing tho lol.


_________________
6688846993
RGS

174 Re: Funk Volume 2013 Discussion on 24/1/2013, 6:22 pm

akaDan

avatar
Registered Member
@iScyko wrote:
Jokerrs response on youtube lol.

Idk about the whole staged thing tho lol.

Jesus Christ, what happened to that status he posted about being done with the FV beef? Pathetic lol.


_________________

"If you had to turn your test in today, do you think you would pass it, or would you rest in the flames?"

175 Re: Funk Volume 2013 Discussion on 24/1/2013, 6:51 pm

Chokey

avatar
Registered Member
@akaDan wrote:
@iScyko wrote:
Jokerrs response on youtube lol.

Idk about the whole staged thing tho lol.

Jesus Christ, what happened to that status he posted about being done with the FV beef? Pathetic lol.
Which of the statuses about that are you refering to? Hopsin 3


_________________

Sponsored content


Back to top  Message [Page 7 of 10]

Go to page : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Next

Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum